Flaget kan sættes op, og vi kan fejre, at det efter en stor fælles indsats er lykkedes at øge medlemstallet, så FSD også det kommende år kan få tilskud fra tips- og lottomidlerne.

Af bestyrelsen Stammeforeningen i Danmark.

I februar i år sendte Stammeforeningens bestyrelse en bøn om hjælp til foreningens medlemmer og til fagfolk på stammeområde. Baggrunden var, at der var ved at blive gennemført en ny udlodningslov, der bestemte, at fra 1. januar 2018 skulle foreninger have 500 medlemmer for fortsat at modtage støtte fra tips- og lottomidlerne.

Her midt i marts kan vi med stor glæde meddele, at en stor indsats fra medlemmer, bestyrelse og mange andre har gjort, at målet om de 500 medlemmer er nået, udtaler bestyrelsesformand Ole Kring Tannert, der på foreningens vegne udtrykker en stor tak til alle for den store indsats.

Vi håber samtidig, at alle vil være med til at sprede budskabet om det vigtige arbejde, som Stammeforeningen i Danmark udfører, så foreningen i fremtiden kan få endnu flere medlemmer, siger bestyrelsesformand Ole Kring Tannert, der tilføjer, at bestyrelsen glæder sig til at se så mange medlemmer som muligt til generalforsamlingen den 21. april.